Pysselsöndag

Söndagen startades med Vasaloppet från TV-soffan. Så spännande det är nu-för-tiden, det är så många jämnstarka skidåkare att det är inte avgjort förrän vid mållinjen... imponerande!
Min fina cykel har letats fram i vårt förråd, som ännu inte är iordningsställt efter flytten, fått luft i däcken så nu kan jag ut på cykelfärder :)
På lyxbalkongen har jag njutit i solens sken idag igen tillsammans med Brell och vi har fikat hembakad kardemumma-kanel-längd!
Sen blev det rivning av tygremsor ... jag pysslar ju med lite olika hantverk som ni kanske märkt. Här visar jag mitt senaste, under tillverkning ...
En väska ska det bli ... förhoppningsvis!
Blokus är ju ett av mina favoritspel och Brell har minsann spelat med mig, fredag-lördag-söndag och han fick vinna med 2-1 ;)
Ni ser ju, han tänker så det knakar ... då måste han få vinna!
Nu ska jag sällskapa min kärlek vid "Så ska det låta" och sen blir det lite fotmassage. Jag har det bra jag ... tack och bock!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0