Skapande

Har kommit igång med lite målande igen. Det är så roligt och jag blir alldeles glädjefylld när jag känner mig nöjd med mina alster :) Visar mina senaste tavlor här, bildkvalitén är kanske inte den bästa men ... man ser i alla fall!
Den sista bilden här har jag fotat i närbild från den föregående tavlan, intressant motiv eller hur?!
(Om du klickar på tavlorna visas de i större format)
Jag har idag även skapat=lagat en god kräftsoppa med vitlöksbröd till, och bjudit mina fina arbetskamrater Kerstin, Anne och Bosse till bords här hemma. Så mysigt att ha dem här :) Kjell kom hem med semlor så det blev semla och kaffe på maten ... smakade fint!
Ha det gott och KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0