Första helgen i maj

Första helgen i maj gick i barnbarnens tecken ... lyckliga jag! Vi fick rå
om Alfred, Axel och Alma helt själva Brell och jag, då föräldrarna fick lite egen tid tillsammans i huvudstaden. Här kommer lite höjdpunkter från lördagen ...
Alfred, Axel och morfar i fotbollsmatch.
Alma och mormor spelar också fotboll!
Axel och .....
....Alma gungar :)
Önskemat ... pannkakor förstås!
... med hallon, Alma bjuder oss på ett riktigt bus-leende :)
Trött blir man också ... en middagslur för Alma och morfar.
Sen kom söndagen, då åkte vi tillsammans med fam Sanfridsson och firade Wille som fyllt 1 år.
Vårt yngsta barnbarn, älskade Wille 1 år :)
Jag avrundar detta inlägg med Almas heja heja!
Som vanligt uppfylls jag av tacksamhet och glädje över mina underbara barn och barnbarn ... och Brell förstås;) 
Mina största kärlekar!

Kommentarer
Postat av: Moa

Åhhh så underbara bilder, blir alldeles varm inombords! <3

2012-05-10 @ 13:13:02
Postat av: Jonnan

Och jag fylls av tacksamhet och glädje över vilka fina morföräldrar mina barn har! Största kramen till er och tack för egentiden som ni hjälpte oss att få =) Den lever vi på ett litet tag!

2012-05-11 @ 22:00:28
URL: http://idealisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0