Ett veckoslut

En liten sammanfattning av händelser från ett jättemysigt veckoslut ...
En tur i lila bussen med Alex. Han tyckte det var konstigt att de lila bussarna inte hade bälten, för det har minsann de blå bussarna ...
han var så fokuserad och höll i sig ordentligt! :)
De vackraste rosorna från min kärlek ... på min födelsedag!
Samling kring födelsedagsfikat med halva skaran älskade
barn och barnbarn ...
Det värmer mitt farmor-hjärta ... en egentillverkad ram från min
älskade Hilding :)
Söndagens eftermiddag bjöd på inhandling av markisväv ... ska bli
vind och solskydd på vår härliga balkong! Vi bjöd oss även på en
mycket god middag på restaurang Bamboo :)
Avslutar med några foton från vår vackra stad i en härlig försommarskrud ... där platsar också Brell förstås!
BAMSEKRAMAR :)

Kommentarer
Postat av: Jonnan

Den tårtan skulle jag gärna smakat. Kram till dig mamsen!

2012-05-21 @ 23:58:28
URL: http://idealisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0