Röd måndag

En dag i bland annat släktforskningens tecken. Här visar jag en bild från en sida i mitt släktträd ... som ni ser finns det spännande och dramatiska öden att ta del av ... och en del gener kan man ju vara extra stolt över ... hahaha! För närvarande håller jag mest på att skriva in namn och årtal. Sen ska jag fortsätta att leta i kyrkböckerna, som numer även finns på nätet, för att om möjligt få veta mer om anfäders och anmödrars liv och leverne ...

Under dagen bestämde Brell och jag oss för att göra ett besök på Filmstaden till kvällen. Vi satt hemma och valde bland filmutbudet och fastnade för en fransk film som heter "Snön på Kilimanjaro". Den var verkligen bra! Vardaglig - nära - varm - omtänksam - berörande -
sorglig - kärleksfull. Rekommenderas :)
Vi satt i en liten biosalong, där fanns 50 platser och 40 var lediga ... inte trångt alls med andra ord!
Kramar :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh så mysigt med bio! <3 Ses om några dagar, ska bli så härligt att ses ett tag :) Puss o kram!

2012-04-10 @ 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0