En onsdag mitt i april

Mina härliga arbetskamrater Kerstin och Anne kom på besök och förgyllde min tillvaro. Som vanligt när man träffar goa vänner vill man
äta lite gott ;) Jag bjöd på tortillarullar = tortillabröd innehållande en hopstekt röra av ägg, chunky salsa och philadelphiaost ... hoprullade med ostskivor över och en snabb gratinering i ugnen + sallad ... mmm det är så himla gott och så enkelt! På det kaffe och petit choux-bakelser, som Brell inhandlat på Frosts i Lindesberg. Lite jobbprat och livsprat ... det gör gott för själen! Jag fick en fantastiskt fin blomma, en ranunkel ... lyser så fint här hemma ... gul som solen! Tack mina fina :)
Vill passa på att visa lite nya tavlor! Roligt roligt ...
Klicka på de små bilderna för att se i större format!
KRAMAR TILL ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0