Inspiration och upplevelse

Jag har haft ett par välfyllda helger här i mars månad. Förra helgen var Jonna och jag på SLH:s vårmöte, en helg fylld av härliga föreläsare som bjöd på sig själva på ett humoristisk och inspirerande sätt. Mycket skratt och många reflektioner :) ... och helgen som just passerat har jag tillbringat tid tillsammans med Moa, Malin, Vanja och Annika O och vi var bland annat i Globen på Il Divo-konsert :) Jag säger bara: wow vilken upplevelse, fantastiska sångare och musiker! Jag känner mig så tacksam och rik för de fina älskade jag har i mitt liv och dessutom kunna välja härliga upplevelser och möjligheter att lära sig nytt hela tiden ... det är fantastiskt och det ger mig stor lycka och glädje ... och utmaningar!

Här kommer ett par bilder från Globen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0