En ny upplevelse

Ja tänk vad man kan få uppleva och glädjas åt och med:) I går kväll var Brell och jag på Klubb Bubbla på nya China här i Örebro. Där bjöds det på poesi, för mig i ett aldrig tidigare upplevt framförande ... poetry-slam eller estradpoesi. Poeterna bjöd på sig själva med händelser från sina liv på ett enkelt-tydligt-gripande-roande-mm-sätt ... Jag är så imponerad och fascinerad. Jag länkar här en recension där man kan läsa om poeterna och evenemanget. Läsvärt! http://www.kulturdelen.com/2012/04/25/sasongsavslutning-for-klubb-bubbla/
Det var tack vare Tobias att vi kom iväg på detta. Han berättade att han tillsammans med Stefan, Petter och Per skulle framför några låtar denna kväll på Klubb Bubbla. Det tyckte vi var roligt och ville förstås komma och lyssna. Först senare förstod vi att det var en poesikväll också! Det ena leder till det andra, och det är ju inte ovanligt ;) och att det blir så bra och positivt ... härligt härligt!
Här kommer en bild på Pokerface. De spelar en musik som kräver träning i lyssnande och kännande ;) men så roligt att få se dem live, TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0