Cykeltur & second hand

Har precis kommit hem från en cykeltur :) Passade även på att göra ett stopp vid en second-handbutik, som jag upptäckte häromdagen, alldeles nära mig. Där hittade jag ett par nya barnjeans för 25:- som kommer att passa ett barnbarn ... och så fyndade jag en gammal Kockums - sil i gul & grön emaljering, även den 25:- ! Jag har fler husgeråd i denna serie i min ägo och jag gillar verkligen den. Just nu befinner grejorna sig i en lada i Brunnsberg ... men de ska komma till användning så småningom :)
Det är en riktigt bra idé med second hand, att återvinna, det är ju både miljövänligt och prisvänligt ... eller hur?
Ha det fint och KRAMAR!
Kolla så fin den är!

Kommentarer
Postat av: Jonnan

Instämmer till fullo!

2012-03-30 @ 19:27:06
URL: http://idealisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0