Kör för alla

En kör på nästan 1800 personer sjöng på Hovet ... ledda av
Caroline af Ugglas ... vilken upplevelse! Tack vare att Moa deltar
i kören så kom vi iväg till Stockholm för att lyssna på och se detta "skådespel"  :)  Plura, Tomas Di Leva och Babben fick vi också se
och lyssna till ... fantastiska artister!
Här följer några bilder från dagen ...
Moa finns med i bild ... jag ser henne för jag vet var hon sitter ;)
Förväntansfull publik ... Malin, Annika, Kenneth och jag på bild!
Det blev fullsatt så småningom :)
KÖR FÖR ALLA FREE FALLINGhttp://www.youtube.com/watch?v=JTDubOo6ei4&feature=related
Vår vackraste bästa Mobello ... en glad, lycklig och trött sångfågel!
Mor och dotter på samma bild ...
... och igen!
Thank you for the music ... och tack för alla underbara människor
i mitt liv ♥
Dagens fotograf: Kjell Brell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0