Sköna söndag

En fridfull dag med plock och pyssel i lagom takt. Rensat och sorterat bland ärvda, nästan antika, spetsar och skänker en tanke till de fantastiska kvinnor som knåpat i de tunnaste virkgarner. Så vackra hantverk! Jag har dessutom släktforskat en del i dag, en sysselsättning som är spännande och som jag verkligen uppskattar, tiden bara rusar iväg.....hmm jag har tydligen varit en hel del i gammelvärlden idag. Har även lyckats övertala Brell att spela spel med mig, först Blokus och lite senare Rummy och då tillsammans med kaffe och en underbart god saffransskiva ;) Spelvinst till mig 2-0,  revansch fås en annan dag!
Kramar och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Moa

Puss på dig mamma <3 Fortsätt skriva, jag läser med glädje. :)

2012-01-16 @ 00:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0