Fler skapelser

Är numer även en "scrapbookare" och tillverkar allehanda kort och askar. Det är en härlig sysselsättning ... rekommenderas! Jag gick en helgkurs i scrapbooking med min bästa älskade vän Inga-Lena för några år sen och vi har haft många härliga pyssel- och pratdagar tillsammans. Tyvärr finns inte Inga-Lena kvar i jordelivet längre, saknar henne så mycket, men jag känner stor tacksamhet över att hon funnits nära mig och att vi har en stark dubbelknut av kärlek som håller oss samman genom världar.
Här följer några skapelser!
KÄRLEK OCH KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Moa

Du gör så fint! Och skriver så det berör ända in i själen. Puss och kram <3

2012-01-25 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0