God måndagsmorgon!

... eller kanske rättare sagt god förmiddag!
Jag tackar för en ny dag - ny vecka - nya möjligheter :) känner mig inspirerad idag ... får se vad det leder till!
Igår hälsade vi på och firade min fina svärmor som fyller 87 år. Hon är pigg och alert, en fantastisk kvinna som kan vara förebild för många av oss. Det var Tobias och barnen, Brell och jag som åkte till henne.
Jag kom för en gångs skull ihåg att fotografera, här sitter "födelsedags-barnet" tillsammans med barn, barnbarn och barnbarnsbarn = 4 generationer. Så fina älsklingar jag har ... pussar & kramar!

Kommentarer
Postat av: Moa

Så fint!! <3

2012-04-23 @ 17:11:41
Postat av: Jonnan

Underbar bild!

2012-04-23 @ 23:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0